Tema: Re: Ale kaip sia ziema dziugina 4motion :)
Autorius: -o-o-
Data: 2010-02-03 11:54:50
is inercijos jos taip vaziuoja. Vakar paskui viena tokia teko vaziuot, tik
pristabdo kazko praleisti - ir viskas, jau kasasi, gerai, kad xebrytes buvo,
issoka, isstumia ir vualia. Bet kai jau trecia karta jie tai susiruose
daryt, tai man kaip ir pabodo, aplenkiau ir daugiau nemaciau... Toliau viena
prie vietinio turgelio, visi vaziuoja ir nuvaziuoja (aplenkdami), o ji
kasasi, kasasi ir ne is vietos. Reikejo stot, padet isstumt. Cia viskas
vienoj dienoj, uzvakar.