Tema: Re: Dainiushui pasidziaugti - baudzia uz zenonus
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-01-26 12:51:32
Tajgi patikrint duombazej galima. Pvz mano pazystamas irgi passata turi.
Gamyklishkai kazkada buvo xenonai. i tevyne musu parvyko be. likes tik
automatinis reguliavimas. taigi sudejo turginius zenonus ir visur praeina
technikine, niekas nesikabineja ir t.t.
Aiksu per technikine tenka pasidraskyti kad patikrinkit is gamyklos
ishvaziavo su...