Tema: Re: nekilnojamo turto bumas
Autorius: config.lt
Data: 2010-01-26 16:53:03
nu as kroviau para, srove visalaik ir stovejo ties 2.5A
snd jau eme vos vos silti ir burbuliuku padaugejo, bet ne ypac
itampa bv 15.88V, tai atjungiau. Pastovejes kambary 3val rodo 12.9V

ar pasikrove, ar kraut toliau, ar vezt i parda kad patikrintu normaliai jo busena (nu ten tanki, srove ir itampa prie
apkrovos)?