Tema: Re: nekilnojamo turto bumas
Autorius: kastisv
Data: 2010-01-25 02:50:27
 kaip 4-tos kartos irangoje galima perjunginet i dujas nesusilus 
reduktoriui?   ar cia dede vasia "geriau" padare?

"arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message 
news:hjidss$igp$1@trimpas.omnitel.net...
> atvejis buvo ne per dusliarke, nes buvo jau vaziuojama benzinu - greiti 
> pasiekiau  gal 30-40 km/h ,
> perjungiau ant duju (lauke -15, masina 50 metru buvo nuvaziavusi) . taigi 
> per dusle - turejo pusti uraganas i subine kad pajausciau.
> 4-os kartos iranga, tai pradejo nevalint visiskai, perjungiau atgal ant 
> benzino - tai kokias 3-5 sekundes tik varikliu stabdziau - matyt per 
> riebus neuzdegamas misinys pasidare , kol isejo matyt is kolektoriaus duju 
> (speju skystu) perteklius.
>
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:hjic8b$h0t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ne per salono ventiliacija, bet per dusliarke ir nesandarias bagazines 
>> gumas.
>> Nes normaliai po kapotu jokiu papildomu nebuna
>>
>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message 
>> news:hji2od$44p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> taip,  i kolektoriu ir tada - atgal per kolektoriu.
>>> as kiek pastebejau - (manualu perjunginedamas kai salta) - kad kazkas 
>>> panasaus i uzsisiurbima, t.y per riebus misinys, ir ko tais
>>> kvapelis pareina duju - per salono ventiliacija , vadinas is po kapoto . 
>>> gali buti kad kiekis propano yra nedidelis, nekeliantis gresmes, bet 
>>> nesu isitikines kad nepavojinga ar kad tai yra pavojinga
>>>
>>> gal ir
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hji2aq$3hk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Taip nebuna, nes skustas propanas vis vien keliauja i kolektoriu 
>>>> tiesiai, ir ner ten jo nereliu kiekiu
>>>> Kiek gaisru yra buv etai priezastys gerokai giliau
>>>> Atsimenu atveji kad diedai taise duju ianga, pabaige uzsiruke. Nau 
>>>> garazas ir sudege. Tik klausimas kas kaltas duju iranga ar debilai
>>>>
>>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hji20o$342$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> blogiausias atvejis - pavarys skysta propana, kuris garuodamas plesis 
>>>>> , pasklis po kapotu ir didelis kaboom arba gaisras.
>>>>> teoriskai . ar kam pasiseke taip - nezinau
>>>>>
>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hji1jb$2iu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> P.S. apie dujas nenusimanau visiskai nieko ... papasakok kas laukia 
>>>>>> manes jei vel bandysiu kurti  rytoj :)
>>>>>>
>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:hji1gg$2el$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> pezda kuro siurbliui ...
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hji19h$24g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> A tu prie -20 su dujom iskart kuri?
>>>>>>>> drasiai sakyciau
>>>>>>>>
>>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:hji0rf$1gj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> imho didesne problema yra su duju reduktoriais ... as siryt 
>>>>>>>>> nebeuzkuriau :/
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hjhv2t$v2j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> 2010.01.24 19:08, Dainiushas rašė:
>>>>>>>>>>> ryte. ant kiemo. atidarytais kapotais
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> įdomu kaip bus rytoj :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Mano auto akumas po 2 savaičių mašinos birbinimo trumpais 
>>>>>>>>>> atstumais numirė ketvirtadienį. Truputį pakroviau, vakar 
>>>>>>>>>> suvažinėjau 200km, tai šiandien ryte jokių parkių. Norėtųsi, kad 
>>>>>>>>>> ir ryt taip būtų :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>