Tema: Re: Šiaip px, bet iš principo įdomu
Autorius: BigM
Data: 2010-01-25 13:07:30
jei žiūrėt rimčiau, tai yra vienas iš rizikos valdymo būdų - susitaikyti su
įvardinta rizika, jei ji įvyktų. Mano atveju:
Rizika: neužsives auto prie žemų T. Tikėtina, 1-2 kartus metuose.
Rizikos valdymo alternatyvos:
a)
- kas sezoną pakeisti akūmą, žvakes, filtrus, daviklius ir t.t., kad auto
100% užsivestų prie ne žemesnių nei -35C temperatūrų. Rizikos valdymo
kaina - 1000 Lt per sezoną (čia skaičiai ir darbai/dalys iš "lempos").

b)
- nieko nedaryti ir nutikus tokiam atveju rasti alternatyvų transportą arba
paprašyti kaimyno užtempti

Kadangi man tai nėra gyvybiškai svarbu, tai b) alternatyva visiškai tenkina,
nes kokia valanda pavėluoti į darbą nedidelė bėda (tiksliau jokios).