Tema: Re: Šiaip px, bet iš principo įdomu
Autorius: Eex
Data: 2010-01-25 12:55:50
bet pas kolega lygiai tas pats. sake iki ~-20C dar uzsikurdavo bruzinant
starteriu, o vat jau sestadieni (-25) nebeuzkure. tas pats ir si ryta.
seip sake irgi laidus, zvakes, akuma keite vasaros pabaigoj. keistai aisku,
kai suka normaliai, o nesikuriai zmoniskai.
zmonos senukas vw vento su nuo pat auto pirkimo nekeistu akumu (5m) uzsikure
praktiskai is karto...