Tema: Re: tdi karstas nesikuria.
Autorius: pVytautas
Data: 2010-01-24 10:24:23
Pas mane Ford focus TDDI variklyje buvo toks reikalas nesikurdavo vasara
karstas. Tik pabruzinus ilgokai uzsikurdavo. Pradejo visai nebesukti -
strikti starteris. Buvo isdilusi starterio ivore del ko starteris strigo
ir leciau sukosi (arba visai klinijo) pakeitus ivore dabar kuriasi
visada karstas saltas ziema vasara. Bet ir starteris smagiau suka.