Tema: Re: tdi karstas nesikuria.
Autorius: finito
Data: 2010-01-22 10:19:21
Pas mane panasiai, tik opelio variklyje. itariu, kad beda su variklio
pakaitinimo valdymu. Pats pakaitinimas isijungia tik kai ausinimo skystis
temperatura buna zemiau negu kazkiek tai laipsniu. Tai pastovejus saltyje
kazkiek tai neilgo laiko ir gaunasi toks tarpinis variantas, kai variklis be
pakaitinimo zvakiu neuzsikuria, bet kad isijungtu zvakes dar nepakankamai
susales :) Tada uzsivedima lemia akumo, kompresijos ir laidu kontaktu bukle.

Zmones sako, kad problema sprendziama kazkokio tai kompo perprogramavimu. Ar
VW tokia pati variklio valdymo logika, nezinau :)