Tema: Re: akumuliatoriaus pakrovejas
Autorius: Vasaris
Data: 2010-01-23 20:00:08
seniuose už plastikinį korpusą, 2 diodus ir trafą su bimetaliniu saugikliu sumokėsi Niasdešimt Lt. Jei tau aktualu pamaitinti vargšą Rakauską, tai sėkmės... ;-)

Tai gal iš tėvo pasiskolink, ten tikrai geras daiktas, ypač kad jis leidžia krauti reguliuojama srove, tai jei turi laiko - geriausia krauti kiek įmanoma lėčiau.