Tema: Re: akumuliatoriaus pakrovejas
Autorius: Dainiakas
Data: 2010-01-22 22:10:00
alegsoto turgui automatinis pakrovejas 12 A (jei neklystu) 130 lt
ne automatinis 15 A - 120 lt, jei reikia mazesnio tai ten pigiau man regis.

cia uzmaciau ebejuj ar dealextreme solar charger. na jungiasi i prikurke ir
tipo pastoviai krauna akuma
jauciu greitam pakrovimui netinka, bet jei pastoviai laikyt pajungta gal
padetu prie dideliu shalciu.
tiesa kaina apie 200 lt

Dainiakas