Tema: Re: vaziuoju i danija, patarkit :)
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-12 14:10:34
visus popierius ir "vizas" ten atstoja sveikatos draudimo korta
(Sygesikringsbevis). Kai as dirbau (jau labai seniai), isduodavo tokias,
tipo kaip bankines korteles su magnetine juostele ir giluminiu sriftu
ispaustais asmens duomenimis ir buveines adresu. Salia jos dar padaro asmens
buveines laminuota pazyma, kurioje be nuotraukos yra tik 3 grafos vardas,
pavarde (Navn), gyvenamoji vieta (Adresse) ir asmens gimimo data
(Fodselsdag). Sitas reikalas sutvarkomas per 10 dienu nuo atvykimo.
Uzpildoma kommune registracijos korta, kurioje nurodomas buveines adresas,
gyvenimo salyje tikslas. Duomenis komune tarnautojai "suvirskina" ir per
savaitele buva "iskepamas" pazymejimas. As asmeniskai "rezidavau" Samso
saloje, priklausancioje Arhus komunai, tai dar israse ir lengvatine nuolaidu
korta asmeniui ir lengvajam automobiliui (O-Kort) "Samso Linien" keltams,
tokias ten turi praktiskai visi vietiniai gyventojai, kurie "miega" saloje,
o dirba zemyne.