Tema: Re: vaziuoju i danija, patarkit :)
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-12 13:51:21
Tai lenkai Kalvariju poste - vienintele vieta, kur gali buti patikrintas "is
lempos", jei nera suplanuotu operatyviniu priemoniu.
Pernai rudeni, spalio menesi, prisireike parsivezt is Lenkijos visokiausio
slamsto, kaip kad vielos tinklas, metaliniai strypai ir pan. Kad "nepeckiot"
masinos, vaziavau su senu VW golf II, kuri visokiems panasiems "siuksliu"
veziojimams ir turiu. Tai lenkas susistabde, nuvare ant tokios, tipo, duobes
ir, itartinai spoksodamas man i akis, eme klausinet, kur, ko ir kodel
vaziuoju. Nieko jam neaiskinau, tai pasieme atsuktuvus ir puolesi ardyt
salono "obshivkes". Pasakiau, kad privales pats ir sumontuot viska taip,
kaip buvo. Lenkas pasikase galva, darsyk paklause "gudriai", tipo, koks
keliones tikslas. Negaves jokios kompromituojancios info - palinkejo gero
kelio.
Pasidariau sau isvada, kad, jei vyksti automobiliu, kuris, daugumos manymu,
jau nebetinkamas kelionems (senas, pigus, "ne lyyygis" ir pan.) - sansai,
kad paklius patikrinimas "ne za xren" dideja geometrine progresija.
Dar senais gudziais laikais (1997m) teko vykti beveik 4 menesiams i Danija.
Tiesa - lektuvu. Cigareciu ir stipraus alkoholio prisidejau tiek, kad
uztektu tam laikui. Musu oro uoste (Vilniuje) neuzkliuvo, persedant
Palangoje - taip pat. O Billunde, pamate, kad pase ideta Danijos ambasados
darbo viza, taip pat praleido. Jei ne ta darbo viza, butu teke susimoketi
muitus.
Po to, jau gy7venant DK gal trecia menesi, buvo toks kuriozas - vienas is
kolegu lietuviu (is Lietuvos buvome 11 asmenu) nusprende, kad brangu nuolat
pirkti alkoholi DK parduotuvese. O mums pagal kontrakto salygas priklause
galimybe, esant ekstra atvejui, viena karta nemokamai suskraidyti lektuvu
DK-LT-DK. Tai sitas tautietis pasiskambino zmonai ir paaiskino jai reikalo
esme. Zmona atsiunte telegrama, kurioje parase, kad ju ceche Mazeikiuose
dirbdamas susizalojo ir mire darbininkas, reikia skubiai duoti parodymus ir
suorganizuoti laidotuves, etc.
Zmogelis nuskrido i namus, pasikrove i kelionini krepsi 25 litrinius
butelius (!!!) Royal spirito, bene 20 bloku Prince cigareciu ir grizo atgal.
Be jokios kontroles...