Tema: Re: vaziuoju i danija, patarkit :)
Autorius: astuntas
Data: 2010-01-11 20:35:25
o dar klausimas: danijoj kiek zinau, jei masina  isbuna daugiau negu 2
menesiai non-stop, tai oficialiai reikia moket nemazus mokescius. kaip
tiksliai yra, ir kaip grieztai tas kontroliuojama ? pora pazysamu ten gyvena
apie 4-6 men, turi masinas, ir jokia policija per puse metu ju nekarto
nesustabde, tai nieko naudingo papasakot negali :) va sitas klausimas is
tikro man vienas is aktualesniu, nes jei viskas pagal plana tureciau tenai
buti min 6 men.