beje, o kas dėl variklio - žigulių laikais gal ir buvo aktualu. Su dabartiniais tepalais..... stipriai abejoju. "Kazbekas" <kazkas@gmail.com> wrote in message news:hhsjn7$eeg$1@trimpas.omnitel.net... > BMW 2003 metais irgi taip rase del ekologijos? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hhnqse$l0g$1@trimpas.omnitel.net... >> aš tai šitoj vietoj galvoju - laisvom dirbdamas jei labai šalta variklis >> niekad nesušils, skirtingai nuo važiavimo, kai per tą patį laiką >> sudeginama žymiai daugiau kuro. Aišku, gazuot iki redlainų tikrai >> nereikia. Tiesa, o Volvo greičiausiai taip rašo dėl ekologijos. >> >> "Stripsas" <stripsas_trinti_@km.ru> wrote in message >> news:hhnq2v$kcg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Naujos Volvo manuale parasyta rekomendacija ,kad kuo maziau birbinti >>> laisvom apsukom salta varikli,nors pats visada atvirksciai >>> manydavau,t.y. kad salta varikli reikia visada kiek imanoma daugiau >>> pasildyti pries vaziuojant >>> >>> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:hhfmei$ps$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na taip, bet kaip supranti, šiluma iš niekur neatsiranda, jei jis >>>> greičiau įšils, vadinasi gaus didesnes apkrovas būdamas šaltas, >>>> vadinasi >>>> daug greičiau dils, tai manau kad jokio skirtumo ar jis per 15 minučių >>>> ant laisvų dirbdamas sudils tiek pat kiek per 3 - važiuodamas. >>>> Antras dalykas, aš mėgstu važinėt taip kaip man patinka, ir apsiribot >>>> pencinyko režimu tiesiog neapkenčiu. >>>> Trečias dalykas - jau anksčiau minėtas komfortas. Man yra kaifas sėst į >>>> šiltą mašiną, nx kasrytą kankintis šaltoj? >>>> Nu ir ketvirtas dalykas: tu tikrai manai kad dyzelio resursas toks >>>> mažas >>>> kad jam ŽENKLIAI pasijaus tos keliolika valandų tuščio darbo per metus? >>>> >>>>> tai niekas neliepia prie -25 sukt iki redlainų. Sėdi ir važiuoji iki >>>>> 1800rpm ramiai sau. Nes ant laisvų, tai tas variklis ir kleksės šaltas >>>>> penkiolika minučių, kai važiuodamas sušils per dvi-tris. >>>> > >