Tema: Re: Draudimo klausimukas
Autorius: Mikrobas
Data: 2009-12-18 18:19:08
Logiskaiu butu drausti vairuotoja atsizvelgiant i visus auto kuriuos jis
galetu valdyti, panasiai kaip su teisiu kategorijom. O tai dabar jei zmogus
turi kelisauto tai turi n kartu daugiau moketi draudimui, nors realiai
vazineja tik su vienu auto.

Idomu ar yra kur no tokia sistema ar ji visiskai utopine?