Tema: Re: Draudimo klausimukas
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-12-18 15:00:18
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hgftic$gm7$1@trimpas.omnitel.net...
> Pameciau minti apie ka kalbam?
>
> Jei klientas nurodys neteisingus duomenis apie faktines aplinkybes -
> sutartis galios, taciau draudikas tures regreso teise (pilno arba dalinio).
> Taciau tik tuo atveju, jei irodys, kad klientas turejo tai zinoti.
> Pavyzdziui, jei draudikas paklaus ar turejote ivykiu su siuo automobiliu,
> jis tures irodyti, kad klientas apie tai buvo informuotas (kviestas i
> policija, jam siustas registruotas laiskas ir pan.). Priesingu atveju
> klientas neatsako - jis pateike jam zinoma teisinga informacija.

Tai šitoje vietoje ir kalbam apie tai, kad autorius žino, bet nori apsimesti, kad ne. Ir jam spresti ar kažkas prie tam tikrų aplinkybių sugebės tai įrodyti ar ne.

> Jei klientas nurodis neteisingus duomenis pavyzdziui apie busimu valdytoju
> asmens amziu, jam sankcijos taip pat negresia. Ash drausdamas karuti tikrai
> galiu galvoti, kad jaunesniam asmeniui tikrai neduosiu vairuoti. Ir obana -
> aplinkybes pasikeite. Taciau draudimo taisyklese (kurioms sutartis negali
> priestarauti, susiaurinti ar praplest) nenumato, kad perdavimas jaunesniam
> asmeniui yra rizikos padidejimas. Man tai gali atrodyti kaip tik priesingai
> ir pateiksiu kruva megejisku argumentu, kurie turi toki pati svori kaip ir
> draudiko pamastymai.

Čia kitas niuansas ir pilnai su juo sutinku, tik tikriausiai sutartyje yra/bus punktas, kad pasikeitus aplinkybėms (atsiradus kitiems valdytojams) klientas turi informuoti draudiką, perrašyt sutartį ar kažkas panašaus.

-Mindaugas J.