Tema: Re: Draudimo klausimukas
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-12-18 13:49:06
Kiek žinau bendru atveju yra vertinami IR automobilio duomenis IR vairuotojų.

Juk net ir automobilio kubatūra turi įtakos, kokia bus įmoka.

Aš beje nerašiau, kad draudžiamas "tik žmogus". Sakiau, kad neteisinga galvoti, kad "draudžiamas tik automobilis". Realiai skaičiuoajama automobilio, ir vairuotojų rizika. Todėl dalyvaua ir auto duomenys ir vairuotojų. Kiekviena draudimo bendrovė turi savų niuansų, todėl aš čia rašau tik bendrus bruožus.

-Mindaugas J.