Tema: Re: Q: Chrysler Town & Country
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-12-17 13:19:26
o as vat ble neprisiverciu persest i dujas.
o pirkt voyageri su dyzeliu - baisunx! :)
nors as mielai priglausciau si minivenchYGa, bet benzas - pizdec koks rajus, dujos - ne variantas, dyzelis - nera varikliu.
bandziau save itinkint ant visokiu sharanchegu (net su geresnem komplektacijom), avensiu versu, previju ir tt - pavazinejau (turiu kur "pasiskolint" uz nebrangiai), nu jin nx.
vienintelis kas dar visai s polabarota is minivenu - mitsu grandis, bet tai brangus nesveikai.
siap kas gali buti realus voyageriu konkurentai: honda odissey ir toyota sienna, bet blia vel - nera dyzeliu.
taip vat as iki siol be family wageno...