Tema: Re: Chrysler Town & Country
Autorius: [mikro]
Data: 2009-12-16 17:21:31
"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message
news:hgak6u$1qr$1@trimpas.omnitel.net...
> vaziuokle,
kokios bedos ir kur atsilikimas vaziuokleje?

 variklis,
kur cia atsilikimas, kad daugokai srebia?

 elektronika,
nesupratau, pilna elektra - langai, veidrodziai, durys, bagazine, dvd, navi,
dar visokio brudo, kur cia atsilikimas?

 vairavimas,
subjektyvu.

 saugumas,
pries dvi savaites i 2004m  t and c is kaires pyle nuliovas sharanas,
panevezyje, vairuotojas gyvas ir net sveikas, aishku ish t and c priekio
nieko neliko ir kebulas susisuko, bet matytum sharana...
i ta pati t and c, pries gerokus metus pyle mersas 124, mersas liko
neremontuojamas, t and c, tik bamperis suskilo, ir lempa suduzo, viskas.
merso radijatorius nx net iskrito.

 sviesos,
na sviesos gal lievokos.

 salono iranga, klimato kontrole etc.

nesupratau? paspaudi kad langus atsidaryt - shviesos isijungia? ar kur beda
salono irangoje matai? man ji kaiptik kokybiska ir konfortabili, su
bilekokiu europiniu nera ka lygint. o klima - nu veikia ir tiek, taip, kaip
jai priklauso...