Tema: Re: Q: Chrysler Town & Country
Autorius: kastisv
Data: 2009-12-15 23:46:40
na tu cia biski pavarai... sitie tavo 'tipo EU modeliai"  visiskai kitokie
nei chrysler.  vistik is pradziu siulau susidelioti prioritetus, o jau
paskui ziureti koki auto pirkt. man bent asmeniskai tai chrysler yra totalus
sudas, bet tai nereiskia kad kitiem jis yra toks pats. vat mano svogeris jau
antra chrystler voyageri drozia ( pirmas beje sudege) ir jis kitokios
masinos net neisivaiduoja. :)