Tema: Re: po nauju zadu pasiieskot statybinio karucio ka parekomenduotute?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-11 14:06:19
ir vatos pakraut galima!!!

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:hft9mr$rr1$1@trimpas.omnitel.net...
> Vaziuoja sitas
> http://www.supercars.net/cars/1672.html
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hfstvr$akb$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai jie visi tokie anų laikų minivenai. Šiaip jei nori truputį 
>> linksmesnio, 81kW buvo, tas jau kažkiek važiuoja.
>>
>> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message 
>> news:hfst86$9gc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na apie galaxy siek tiek ziniu girdejes, tevas jau 4 etai naudoja. 
>>> keicia tik kalades ir tepalus, aj dar stabilyzus keite. bega normaliai 
>>> kai isibega o siaip kuolas...  :)
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hfsrrb$7gj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> btw, panaši situacija su senais japoniškais dyzeliais. Kažkaip ir genda 
>>>> dažnokai, ypač kuro sistema, ir sugedusių mazgų paieška/remontas būna 
>>>> nedžiuginantys, nes egzotika.
>>>>
>>>> Gal tada Sharan/Galaxy ar 806/Ulysse/Evasion/Zeta? Tuose bent varikliai 
>>>> su geromis karmomis.
>>>>
>>>>
>>>> "E=MC^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hfsnp8$2td$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> efka paporink ka nors daugiau apie crysleri. kajp detaliu kainos? 
>>>>> sakykim einamiausiu, dirzai, kalades etc... kokios problemos 
>>>>> didziausios? kiek kuros srebia sakykim 2.5 zyzelis?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "efka777" <efka777@yahoo.com> wrote in message 
>>>>> news:hfrkg7$il5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> sena crysleri gipsas telpa i vidu net nereikia ant ragu deti ir siaip 
>>>>>> vaziokle ant lingiu nera kam gesti nuo virsvorio.
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>>
>>>>>>> zodziu krizine kaina iki 5 klt.
>>>>>>> turi buti zyzelis, vienaturis, kad daug i salona statybiniu medziagu 
>>>>>>> tokiu kaip vata, polestirolas ir t.t. tilptu.
>>>>>>> su stogo bagazine arba bent jau "ragais"
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>