Tema: Re: po nauju zadu pasiieskot statybinio karucio ka parekomenduotute?
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-12-11 10:16:41
Kazkaip finalizuojant visa si reikala atkriti mitsubishis, kaip nepatikimas,
WV nelabai norisi,
o su salyga kad ne tik krovininis turi but manau teks apsistoti ties espace.
scenikas biski vaiksihkas ir ne toks talpus, na nebent cia dar vienas musu
kolega daugiau apie crysleri paporins kazka labai gero...