Tema: Re: po nauju zadu pasiieskot statybinio karucio ka parekomenduotute?
Autorius: neturiu
Data: 2009-12-11 13:49:04
turiu P806 2 ltr turbo
trauka liuks, koimfortas - pakrauta gerai plaukia kaip laivas, nepakrauta
neblogai sokineja,
remontas kaip čia pasakius brangoka,
subyrejo greičių dėžė remontas 1500lt
kaladėlių keitimas 40lt darbas + 50lt pačios kaladėlės.
ai dar dujas tvarkiau apie 150lt išėjo
nu ir viskas.
pili dujas ir varai, dujų valgo 15 mieste, 12-13 trasoje.
P806, evasion, zeta, ullisyse tas pats tik kitas pavadinimas,
jei reikia dyzelio rekomenduoju 2,1 ltr patvarus darbinis arklys.
už 5000lt gali rasti, bet reikia jau ieškoti, dyzelis už tokia kaina nelabai
išeis, bet kriziniais laikais
kartais būna stebuklų.
"E=MC^2" <salionikai@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hft3lv$j9c$1@trimpas.omnitel.net...