Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: zhaltas
Data: 2009-12-01 16:15:06
heheh, o kam garazas nuosavo namo kieme apart zoliapjoves ir moco laikymo?
pacukai lipa per tvora i kiema halogenu lupinet? :DDD susimastyt reiktu tada, gal kazkaip netaip gyveni jei jau sitaip darosi..

perki graba kad iki garazo nuvaziuot, spelioji ryte uzhsikurs neuzhsikurs, TA praeisi ar ne , CA baigesi ar ne..? nu aciu as gal tada [pasirinksiu didesne draudimo imoka su daugiau fycersu ir nesuksiu kiaushu...

p.s. bl, kazkaip nejauti kad tu perlenkei stipriai lazda ...?

"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:hf2qru$5ri$1@trimpas.omnitel.net...

> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
>
>    Zinok, kai kas isissuka daugiabucio kieme, tai kaip savaite, taip
> naujiena... O kur ramu, tai ramu... iki tol, kol kokie narkosos isisuka..

> O tai koks grabas, kurio ir rakinti nereikia, ir kuris skirtas nuvaziuoti
> iki garazo jau prabanga ???
>
> Audrius K.
> P.S.  Siaip jau as kalbejau apie garaza, kuris yra nuosavo namo kieme. Jei
> toks garazas porai auto yra daugiabucio kieme, tada daugiabutis irgi visai
> neblogai.
>

> tik dar priedo neisimiegojes ir piktas :D

>>> panele....   Tampaisi su draudikais, servisais, ieskai pakaitinio auto.