Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: zhaltas
Data: 2009-11-30 22:51:17
kiek kartu tu cia taip gadiniesi nervus per 10 metu?
gal paskuniga reik, gal padetu? :D
o garazas zajebys labai, ypac jei dar uz kokiu 1km :D tempi maisus is pardes, vaikus, lietus lyja , salta, smagu, paskui prisimeni kad pamirsai ka nors, dar reik nuvaziuot, vel eini per balas slapiom kojom:D Ryte paskui vel lygiai ta pati dainele tik dar priedo neisimiegojes ir piktas :D