Tema: Re: Q: vagiamumas masinu? (mits. pajero)
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-01 12:23:58
"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
news:hf1b85$som$1@trimpas.omnitel.net...
> kiek kartu tu cia taip gadiniesi nervus per 10 metu?

    Zinok, kai kas isissuka daugiabucio kieme, tai kaip savaite, taip
naujiena... O kur ramu, tai ramu... iki tol, kol kokie narkosos isisuka..

> gal paskuniga reik, gal padetu? :D
> o garazas zajebys labai, ypac jei dar uz kokiu 1km :D tempi maisus is
> pardes, vaikus, lietus lyja , salta, smagu, paskui prisimeni kad pamirsai
> ka nors, dar reik nuvaziuot, vel eini per balas slapiom kojom:D Ryte
> paskui vel lygiai ta pati dainele

O tai koks grabas, kurio ir rakinti nereikia, ir kuris skirtas nuvaziuoti
iki garazo jau prabanga ???

Audrius K.
P.S.  Siaip jau as kalbejau apie garaza, kuris yra nuosavo namo kieme. Jei
toks garazas porai auto yra daugiabucio kieme, tada daugiabutis irgi visai
neblogai.

 tik dar priedo neisimiegojes ir piktas :D