Tema: Re: eSSas-ui
Autorius: eSSas
Data: 2009-11-19 19:48:59
bambukas rašė:
> šiaip klausimas buvo apie dujas...
> kas šiuo klausimu turėjo kuo ir norėjo geranoriškai norėjo pasidalinti
> patarimais padiskutavo
> ir jiems netrukdė mano pamiršta nutrinti signature
> na bet tikriausiai bet kokioje diskusijoje atsiras koks nors žmogelis
> kuris negali nieko pasakyti kalbamu klausimu,
> bet norėdamas parodyti savo reikšmingumą
> surėks :-"ISSIJUNK SAVO DEBILISKA PARASA NX!"
> kad pridėt šiek tiek svorio prie savo pasisakymo,
> pridės:-"Uztenka, darbe sito sudo persiskaitau." (na supraskit, tipo
> ministerijoje dirbu)
> [...]

Aplinkos ministerija nera vienintelis darbdavys, reglamentuojantis
(kvailus) parasus elektroniniame paste. O gal Panevezyje narsymas
njufsuose itrauktas i darbines pareigas?

Ne, ministerijoje as nedirbu. Uz "jaunuoli" nuosirdziai aciu. Beliko
(pakartotinai) pasiteirauti, kur radai klaidu ir ar supranti savo paraso
neadekvatuma?

Slapimas nuslugo. Sorry uz nenormatyvine leksika

S.