Tema: Re: eSSas-ui
Autorius: eSSas
Data: 2009-11-19 18:23:16
bambukas rašė:
> šiaip klausimas buvo apie dujas...
> kas šiuo klausimu turėjo kuo ir norėjo geranoriškai norėjo pasidalinti
> patarimais padiskutavo
> ir jiems netrukdė mano pamiršta nutrinti signature
> na bet tikriausiai bet kokioje diskusijoje atsiras koks nors žmogelis
> kuris negali nieko pasakyti kalbamu klausimu,
> bet norėdamas parodyti savo reikšmingumą
> surėks :-"ISSIJUNK SAVO DEBILISKA PARASA NX!"
> kad pridėt šiek tiek svorio prie savo pasisakymo,
> pridės:-"Uztenka, darbe sito sudo persiskaitau." (na supraskit, tipo
> ministerijoje dirbu)
> [...]

Aplinkos apsaugos ministerija nera vienintelis darbdavys,
reglamentuojantis (kvailus) parasus elektroniniame paste. Ne,
ministerijoje as nedirbu. "Jaunuoliu" nuosirdziai prajuokinai.

Beliko pakartotinai pasiteirauti, ar supranti savo paraso neadekvatuma?

Slapimas nuslugo. Sorry uz nenormatyvine (pirmojo) atsakymo dali

S.