Tema: Re: eSSas-ui
Autorius: Zilas
Data: 2009-11-19 13:30:08
Su juo cia viskas ok... Cia toks stiliukas, pavaryti bereiksmiu, shustrai
skambanciu fraziu tirada ir nieko konkretaus I tema neatsakyt...
P.S. eSSui- I mano post'a gali nereaply'inti. Nereiks man eilini karta
"pashol nx" rasyt.

--

Zilvis
"bambukas" <a.zacharas_NUTRINTI_@gmail.com> wrote in message
šiaip klausimas buvo apie dujas...
kas šiuo klausimu turėjo kuo ir norėjo geranoriškai norėjo pasidalinti
patarimais padiskutavo
ir jiems netrukdė mano pamiršta nutrinti signature
na bet tikriausiai bet kokioje diskusijoje atsiras koks nors žmogelis kuris
negali nieko pasakyti kalbamu klausimu,
bet norėdamas parodyti savo reikšmingumą
surėks :-"ISSIJUNK SAVO DEBILISKA PARASA NX!"
kad pridėt šiek tiek svorio prie savo pasisakymo,
pridės:-"Uztenka, darbe sito sudo persiskaitau." (na supraskit, tipo
ministerijoje dirbu)
"Konfidenciali info njufsuose.
Totali smegenu atrofija" :)
Aš suprantu kad, kai esi anonimiškas mol gali sakyti VISKA kas šauna į galvą
:)
Gerbiamas jaunuoli, labai norėčiau, kad jūsų tarptautiniu žodžių žodynas
pasipildytų dar vienu-

Netiquette

ir laišką skaityti reikia pradėti ne nuo signature :)