Tema: Re: Kur pirkti mašiną?
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-11-13 17:30:12

On 2009-11-13 15:28:47 +0100, "HyperLink" <tomas.bagdonas@gmail.com> said:

> O siaip kaimyno lexus ne toks grazus su savo senovisku salonui.

taip, salonus leksusas tik nuo priespaskutines kartos burt pradejo. man
mano is'o salonas labai patinka, drauges rx'o biski tapornas, bet is to
meto pusdzipiu tikrai vienas geresniu.

> Kodel nera lietuvoje auto psichologu, kurie palengvintu auto isigijima?

yra, grupsas :)

> Zhegonskai, o tave perspejo, kas buna su lexusu greiciu pedalais?
> Nereikia net bmw, kad suprastum, koks gyvenimas trumpas.

taip, kas antram taip ir nutinka. kaip opeliams rudys. lexusas siaip
pirma marke, kurios pirkau ne viena mashina. trecia is eiles vat ka tik
paimta ir nesiruosiu del kazkokio hoax'o atsisakyt :)