Tema: Re: Kur pirkti mašiną?
Autorius: HyperLink
Data: 2009-11-13 16:28:49
svarstymu buvo daug, na bet iki neonkes nedaejau. Tik buvau pagalvojes apie
opeli.
Siandien isejes i kiema pasiziurejau i savo H ir galvoju, na kokia grazia
masina nusipirkau. Praeis metai kiti, gal nebepatiks, tada reiks kaulyti
kewles naujesnio varianto. O siaip kaimyno lexus ne toks grazus su savo
senovisku salonui.
Kodel nera lietuvoje auto psichologu, kurie palengvintu auto isigijima?
Zhegonskai, o tave perspejo, kas buna su lexusu greiciu pedalais? Nereikia
net bmw, kad suprastum, koks gyvenimas trumpas.