Tema: Re: Kur pirkti mašiną?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-11-12 17:11:59
Ne, tai sugalvojo, kad reikia, jau seniai. Vakar priėjo tokąi stadiją, kad
reikia pažiūrėt, kiek kas kainuoja šiais laikais. O mano klausimas buvo -
kur pirkti mašiną.
Panaršysiu, pažėsiu kiek kainuoja, o paskui ir spręsim, ar pirkt ir ką
pirkt. Šiaip jau tokį neoną tinkamą ant Lietuvos tik vieną randu. Dar
Estijoj zilberautai parduoda.
Kol kas tik žiūrinėjuosi. Gal paaiškės, kad už 15-20 kLTL "graži" mašina
neišeina, ir geriau visuomeniniu transportu arba taksi važinėti.