Tema: Re: Del masinos pasildymo pries vaziuojant
Autorius: egis
Data: 2009-11-11 19:21:06
o jei masina keleta valandu stovejo parkavimui yrengtoje uzmiescio aiksteleje ne invalidams skirtoje vietoje, visikai toli nuo artimiausiu dviraciams skirtu vazinejimo taku, kol savininkas gretimai esanciame ezere zvejojo, zinoma turedamas visus ymanomus zvejybos leidimus beigi gaudydamas tik tinkamas tam sezonui zuvis beigi nenaudodamas jokiu brakonierishku yrankiu?  Manau sio klausimo esme buvo "ar galima", "ar reikia", ar "nereikia" pasildyt masina pries vaziuojant, t.y. technine (gal ir ekologine) reikalo puse, ir visai beprasmiska kist ket'a ten kur jo niekas neprase ....

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG