Tema: Re: Hondoms kazkoks kitoks vairo stiprintuvo skystis????
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-14 23:43:46
Signalizacija wrote:
> Dabar papasakok kaip Honda pati gamina sau hidraulini skysti

O nx pačiai gaminti? Vienas iš variantų- Honda nustato skysčio specifikacijas, o
po to kas nori tas gamina. Jei specifikacijas atitinka- taip ant buteliuko ir
užrašo. Arba Honda išvardina patikrintus gamintojus ir skysčių markes, kaip
prieš 20 metų BMW darydavo su Dexron II ATF'u. Ai nu bet ir pats supranti, ane?