Tema: Re: Hondoms kazkoks kitoks vairo stiprintuvo skystis????
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-14 13:42:28
ble..... gerai, rašau rimtai :)

Bent jau su VAG'u tai tekę matyt istorijų, kai supylus universalų skysti,
anas greitai išlenda per ten, kur anksčiau dar nelindo. Nežinau, sutapimai
ar kas, bet ant savęs bandyt kažkaip nesinori. Su Gonda turbūt elgčiausi
taip pat, tuo labiau kad to skysčio nedaug ir retai reikia. Tiesa, jei jau
bėga - tada gal px ką pilt....vistiek tvarkyt reiks.