Tema: Re: Hondoms kazkoks kitoks vairo stiprintuvo skystis????
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-14 23:37:14
eSSas wrote:

> Toks poziuris gali patikti tik buduliui, neitarianciam apie spalvinimo
> paskirti.

Tame ir smagumas, kad aušinimo skystį kas kaip nori, tas taip dažo. Su kokybe ir
sudėtimi spalva neturi nieko bendro. Kartais tas pats gamintojas padažo
skirtingą aušinimo skystį skirtingomis spalvomis, bet žalias Prestone gali
reikšti visai ką kitą nei žalias Neste.

O bet tačiau buduliai mano, kad pilant aušinimo skystį svarbiausia atitaikyti
spalvą.

> Jei terpentinas tikrai _butent taip_ daro - vertas uzgrauzimo negyvai.
> Ciukcia-biznierius, %$#@

Spėju kad daro būtent taip.