Tema: Re: Rudenine akcija "Apshviesk durniui kelia"
Autorius: Virus
Data: 2009-10-01 09:56:17
"No name" <no@email.lt> wrote in message news:ha1fp1$au0$1@trimpas.omnitel.net...
> faktas, kad zymiai dazniau akina su originaliais nesureguliuotais zibintais (o ypac orig
> belekur svieciantys xenonai), nei kad gzenonininkai... bet jiem

Bullshit. Tvarkingi gamykliniai xenonai belekur nesviecia. Tvarkingi halogenai belenkur
nesviecia. Nei vienu, nei kitu atveju nieks nieko neakina. Apie kreivai sureguliuotus ir
netvarkingus zibintus dabar nekalbam - tokie akina su bile kokiom lempom ir bent jau
nuo manes gauna ilgu sviesu porcija, gal po kazkelinto karto susipras paziuret kur jo
lempos sviecia. Taciau i tvarkingai sureguliuota halogenini zibinta igrudus kitaiska
xenona - jis akina. Ir nereikia cia pist proto, kad taip nera - pavyzdziu gali rast
simtais,
tiek isejes i gatve, tiek pasieskojes informacijos internete. Visos apeliacijos i blogai
sureguliuotom halogenines lempom vazinejancius a'la 'jie labiau akina, todel mano
zenonas nebeakina' yra sudo vertos.
--
Virus