Tema: Re: Rudenine akcija "Apshviesk durniui kelia"
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-09-29 08:59:29
Pritariu matosi tikrai geriau. Ypac fruktai tamsiais drabuziais kelio krastu
(ne kelkrasciu einantys).
Laikyk paleistas zemiau nei normales, efektas vistiek jausis, vairuotoju
neakinsi, fruktai matysis. zodziu jei dedi, dek ir naudok su protu. Ypac
nekenciu bulku visokiu, kur zenonai sudeta ir dar 3 maisai bulviu ish sodo
bagazinej... (aisku zibintu stiklai irgi skuduro nemate)...

--
E=MC^2