Tema: Re: Kur yra greitkelis netoli Vilniaus
Autorius: bomanz
Data: 2009-09-22 21:37:57
va wrote:
> kas
>

> Gal dar pasakysi, kad padangu montuotojas tures atsakyt ir del galimu
> visokiu vibraciju del pusasiu, granatu, amortizatoriu, stabdziu disku ir
> t.t.? Pirk normalias padangas, ir nereikes issipisinet..

Rašai beleką. Pardavėjas gal būsi?

Pagal tave turi būti taip. Nusiperku naujas padangas ir jas sumontavus pradeda
drebėti vairas, nors su senomis padangomis nebuvo jokių problemų. Važiuoju atgal
į parduotuvę, o ten man pasako kad drebėti negali, nes čia koks nors MICHELINAS,
pagaminta europoje, ir iš viso ko čia važinėji su senu grabu. Žinok dažnai taip
būna, kad su vasarinėmis padangomis guoliai geri, o su žieminėmis pareina.
Supranti, guma minkštesnė, labiau prie asfalto limpa, tai guoliai ir vibruoja.
Kai su nauja mašina atvažiuosi, tada ir šnekėsim, gerai? O dėl garantijos... Tu
man parodyk kur ant padangos brokas- pakeisim. Aš nuleidžiu ausis, kukliai
atsiprašau už sutrukdymą, sumokų 20Lt kaip kompensaciją už MICHELIN'o kritiką ir
tyliai važiuoju į kitą parduotuvę pirkti dar vieną padangų komplektą.

Tai va, nusipirkau padangas, pavažiavau į Ukmergės pusę- kelias puikus, prie
140km/h padangos rieda be priekaištų, greičiau nebandžiau, ačiū patarusiem
padangas išbandyti kelyje A2.