Tema: Re: Kur yra greitkelis netoli Vilniaus
Autorius: bomanz
Data: 2009-09-22 07:14:05
ramunas wrote:
> jojo toki pirkeja ir butu malonu pasiusti ant triju raidziu ... deje esi
> klientas tai greiciausiai butum mandagiai pasiustas ten pat :)

Tai nieko kito ir nesitikėjau. Atvaro klientas po 2 metų ir pradeda aiškinti,
kad padangos blogos. Aš taip pat pasiųsčiau :)

> pasiziuri padangu pagaminimo dara ... jei ne baisiai senos problemu
> nebus po balansavimo ... aisku prasivazinejes 2 metus po miesto duobes
> nemanyk, kad be balansavimo tau nepurtys vairo ....

Balansavau gal 3 kartus. Kai pirkau buvo tų pačių metų gamybos. Balansuojasi
gerai, jokių nelygumų nesimato. Važiavau iš karto po balansavimo.

Dabar padarysiu kitaip- pas pardavėją susimontuoju, iš karto pavažinėju, jei kas
blogai- grįžtu atgal ir aiškinamės nuo ko vibracijos.