Tema: Re: Kur yra greitkelis netoli Vilniaus
Autorius: ramunas
Data: 2009-09-21 23:04:14
jojo toki pirkeja ir butu malonu pasiusti ant triju raidziu ... deje esi
klientas tai greiciausiai butum mandagiai pasiustas ten pat :)
pasiziuri padangu pagaminimo dara ... jei ne baisiai senos problemu nebus po
balansavimo ... aisku prasivazinejes 2 metus po miesto duobes nemanyk, kad
be balansavimo tau nepurtys vairo ....