Tema: Re: Antakalnio zhiedas Vilniuj - pusiau luptas, pusiau zhymetas...
Autorius: Korke
Data: 2009-09-15 16:03:18
kad sakyciau geriau kaip dabar jau buvo, tik dvi juostos ziede, nes jei
trys, tai kaip Rusla sake, atsiras kirstuku isvaziuojanciu is ziedo tiesiai
is trecios ir pagal plota ten xui tris sutalpinsi, nes ivaziuojantys ishkish
nosis i puse pirmos tai tikrai.
Dabar kai dvi juostos (apie zenklus tai tyliu) visada vaziuodavau jei
ivaziuoju pirma isvarau i pirma isvaziavima, jei ivaziuoju antra i antra
ziedo,tai pjaunu ja iki to kur man reikia ir isvaziuoju is jos i antra
juosta...aisku ziuredamas ar kas nesuka isoriniausia zido juosta ratu. Nes
zymejimas ant kelio dangos buten ta ir nurode,  tik kai kurie painiojo speju
eismo juosta zyminti zenklinima nuo trajektorija zymincio zenklinimo. Zodziu
daugiau kaklo mankstos ten reikejo ir kaip ir visi likom saugus.