Tema: Re: Antakalnio zhiedas Vilniuj - pusiau luptas, pusiau zhymetas...
Autorius: YZF
Data: 2009-09-15 12:45:13
Sakyciau aciu dievui kad susigriebe jie sutvarkyti ta nesamone kuri buvo iki
siol. Galbut nekreipei demesio bet zenklai rode tris juostas o zenklinimas -
dvi. Nafig toks zmoniu klaidinimas? Jo, kas turi pirmuma zinom (net ir
nupieshtos dvi juostos reishke kad istikruju ten yra trys juostos!).

Tai pagaliau padarys bent jau normaliai ir vienodai zenklinima ir zenklus,
dabar bent vaziuoti ramiai gali.