Tema: Re: Antakalnio zhiedas Vilniuj - pusiau luptas, pusiau zhymetas...
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-15 12:35:25
Kurioje ten vietoje asfalto truksta? Pilnai pakanka 3 juostom. Kita kalba,
kad sudas gavosi, geriausias variantas tureti ten 2 juostas, is pirmos
vaziuoti i pirma isvaziavima arba i antra, is anros i antra, trecia, arba
ketvirta (is bedos galima butu ir i pirma, tik su musu "pensininkais"
uzsiknysi, bus nesusipratimu). O dabar totali nesamone, ziedas mazas, niekas
nelips i ta trecia, bo nespesi grizti po to (tauta aisku lipa ir
isvaziuojant masto, kad laisvai gali kirsti tuos, kurie vaziuoja ziedu 2
juosta)