Tema: Re: VW Sharan- Ford Galaxy- Seat Alhambra
Autorius: MAXX
Data: 2009-09-02 10:16:43
tipinis autopiloto zhiuretojas "pigios plastmases" "surinkimo kokybe" ainx
nx kas do terminai :)]
nori vano perki vana.
nori gaidzhio perki gaidy.

Galima lyginti tik su Vito ar Multivanu. Po dodzho pirsiu MB, tu multivanu
kainos nesveikos. dodzhas jau per mazhas, visgo 4 asmenu sheima :)

I dodzha susidesu vaikishka vezhimeli, kartinga, ir dar visi susedam, be
problemu. Pajami kreiserini greiti ir vazhiuoji. ;) dzin tie posukiai.
Kadangi variklio turis priverchia vazhiuoti pagal taisykles, tai ekonomija
zhiauriausia ant baudu gaunasi :)

P.S. norechiau pazhiurek kaip su gaidzhiu i 90 laipsniu posuki ant 50 ieitum
:)

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3