Tema: Re: VW Sharan- Ford Galaxy- Seat Alhambra
Autorius: dzonis
Data: 2009-09-02 08:49:48
Parasei ir paperdei - pasiziurek i sharano duru apmusimus ,rankenas,valdymo
rankeneles ,o tada snekek apie pigius plastikus.
Apie ergonomika tai is vis patyliu ...  Del pakabos - na tikrai ne sportinis
auto skirtas gazas dugnas varyti labanoro keliukais,bet tai gabaritai ir
mase gal kiek ipareigoja ? Apie 50 ant posukiu irgi nusisnekejimas
totalus,nebent posukiai 90 laipsniu.