Tema: Re: VW Sharan- Ford Galaxy- Seat Alhambra
Autorius: MAXX
Data: 2009-08-31 14:21:22
tai kvailas :) chia del duju? kuom blogai?

3 menesiu ishvada:
13.7l - 100km duju.
13.7lx1.65lt - 22.6lt.

ant 2000km ipilu 10l benzo
 tai 100 km man kainuoja nuvazhiuot 24.4lt

Tokiom kainom gautusi 8.14 saliaros. Galaxy ima labai panashiai.

Dyzely pateisinu tik tada, kai itin daug vazhiuoji ir dar su vogta/zhalia
saliarka :)

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3