Tema: Re: Dar karta apie radarus
Autorius: Dope
Data: 2009-08-26 00:18:48
Ne. Don Pedro gyveno Olandijoj, Jis atitruko nuo zmonos, atvyko i Lietuva, is tavo draugu paiskolino msina, atrode respektabilus, masina grazino, visas saskaitas tvarke tik emailu ir pavedimais.....

Geras buvo zmogus, dabar jie mire... Olandijoj.
Mano Don Pedro yra butent is ten - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - gerai tureti kapiniu nuotraukas su datom.

(kapines viesos - sauvaldybes jei ka)