Tema: Re: Dar karta apie radarus
Autorius: Doxlas
Data: 2009-08-25 13:25:12
Nusius i "gyvenamaja" vieta shaukima, gaus atsakyma kad tokis chia negyvena. Tada sius kvietima i darboviete. Tada ponui reikes sudalyvauti fotosesijos perzhiuroje.
Nuo chia galimi pora variantu - jei vairaves asmuo "savas" ir nuotrauka neryshki - galima ishbandyt DonPedro varianta. Vairuotojas tau uzh pastangas apsaugot ji nuo baudos turi bent dideli buteli pastatyt.
Jei vairuotojas tik shiaip pazhystamas - gali nurodyt ji kaip vairavusi asmeni ir policija toliau su juo tampysis.
P.S. kokios formos radaro dezhe, ir kurlink shviete saule? Klausiu todel, kad kai mano automobili radaras fotografavo, saule shviete jam i objektyva, tai izhiuret kas uzh vairo taip ir nepavyko :-)