Tema: Re: Dar karta apie radarus
Autorius: vasiokas
Data: 2009-08-25 17:41:01
mane irgi ten nufotkino tik diena apie 13 val :(
o del tu radaru ir juos satciusios kantoros bankroto
ar be patikros tik Vilniaus radarai ar nera taip kad saukimo pas MZP
nesiuncia is "inkilo" tipo radaru o is "spintu" siuncia
ar cia ta pati kantora juos state ar ne. kiek esu mates ta dabar ant LT bent
riju rusiu radarai

Vasiokas